Şık tırnaklar

Yeni blog için şık tırnaklar :)
Bu tırnak şeritlerini aliexpress'den aldım 30 tanesi 6$ bu sabah elime ulaştı bende hemen uyguladım
Öncelikle zemin için sade ama güzel bir renk seçmek istedim
H
&M'den aldığım tea with mik'i tercih ettim
Sonra tırnak şeridi olarak gümüş rengini seçtim
Daha sonrasında tırnağımın diğer yarısına flormar simli oje sürdüm ojemin 
kağıdı soyulmuş olduğu için numarasını bilemiyorum :(
ve sonuç olarak;
Ben gayet şık buldum bunları umarım siz de beğenirsiniz yarın yeni tırnak modelimle buradayım
Hoşçakalın :*

Yorumlar

  1. Cok tatlı gorunuyorlar ;) tesekkur ederiz

    YanıtlaSil
  2. H&m bizim koyde yok maalesef izmirde yani :D bu arada bu şeritlerden ya watsons yada gratiste vardi 12 liraya buraya not duseyim elinize çok yakismis yasemin hanim ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeritlerin 30 tanesini 6 dolara aldım :) sen h-m ojeyi beğendiysen yollayayım canım :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Blog Çekilişi: BirOje'de Çekiliş vaar!