Bir oje

Bu benim ilk blog yazım!!

Öncelikle nereden başlamalıyım buna bir kanaat getirmedim, sizler beni takip eder önemser bakar mısınız
bunu da bilmiyorum :)
Ancak yıllardır uğraştığım bir hobiyi paylaşmalıyım diye düşündüm
OJE!!
Blogger olmaya instagramdan sonra karar verdim, merak ederseniz 25 yaşında Ankaradan
bir adet Yaseminim :)
Bundan sonra rengarenk oje paylaşımlarımla, onların nasıl yapıldığına dair bilgilerle,
zaman zaman süprizlerle, minik püf noktalarıyla sizlerle olacağım.

Ancak sadece oje paylaşımı değil ara sıra yaptığım sevimli tatlılarımı da bu sayfa altında görebileceksiniz.
Bitti mi?
hayır :)
Yine bu sayfada makyaj ürünlerim, makyaj uygulamaları ve hayata dair yazmaya değer ne bulursam sizlere
ileteceğim :)
Benim giriş yazım seçim konuşması gibi oldu 
:)
hadi rastgele

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser İncelemesi