Döpiyes desenli tırnak

Neden döpiyes neden desen ?
Evet dün yapmış olduğum rengarenk çalışmalarımdan sonra bir arkadaşım,
tırnaklarıma yaptığım şekilleri sevdiğini ancak memuriyet hayatında bu şekilleri yapamayacağını söyledi.
Üzüldüm her yaş, iş ve mekana uygun desenleme yapmalıydım aradığınızı bulmanız benim için en önemli olanı.
Ve sonrasında döpiyes giydiğimizde nasıl asil tırnaklarımız olur diye araştırdım ve sizin için yaptım.
Bu tırnakları Tuğba'dan ilham aldım ve onun deyimiyle ismini döpiyes deseni koydum hadi başlayalım :)
Öncelikle bu desende sadece 3 adet oje kullanacağız çok ekonomik :)
Üç adet oje, bir kıl fırça, bir dot pen ya da  üç tane oje, bir eyeliner fırçası ve bir tel toka..

Siyah oje, cilamız ve Supershine 25 numara ile uygulamaya başlayacağız.
Siyah ojemiz bu sefer ki bazımız.
Baz iyice kuruduktan sonra işleme geçebilirsiniz daha belirgin olması için 2 kat sürdüm ojemi böylece deseniniz daha güzel görünecektir.


Noktalama kalemimizi ( ya da tel toka) elinizi alın tırnağınızın tam ortasına alt ve üst olacak şekilde iki
tane noktacık yapın daha sonra sağ ve soluna noktalama yaparak bir çiçek elde etmiş olacaksınız resimde görüldüğü şekilde yaparsanız sizin için daha kolay olacaktır :)





Tüm tırnaklarınıza bu noktalamayı yapıyoruz, ve tırnağımızın tamamını dolduruyoruz çiçeklerle
bu haliyle dahi güzel ancak bittiğinde daha da güzel olacağından çok çok aşırı emin olabilirsiniz :)











 Tırnaklarınıza noktalama işlemini yaptıktan sonra fırça yardımı ile çiçeklerimizin kenarlarına minik çizgiler çekiyoruz.
Çizgilerinizin üst üste gelmemesine özen gösterin çok ufak minik çizgiler yaparsanız tırnağınız da daha güzel duracaktır.












Bu minik çizgileri de tamamladıktan sonra, yine baz oalrak sürdüğümüz siyah ojeyi daha minik bir şekilde noktaladığımız rengimizin üzerine aynı şekilde uyguluyoruz.
Bu işlemi yapmadan dikkat etmemiz gerek tek nokta alta sürdüğümüz ojemizin de iyice kurumuş olması.
Tüm tırnaklarımıza uyguluyoruz.
Uygulamamızı bitirdikten sonra üzerine cila ile sonlandırıyoruz.
İsterseniz mat bir görünüm de elde edebilirsiniz mat cila sürerek daha sade bir görünüme simli cila sürerek daha frapan
sadece düz cila sürerek de benim oje desenimi elde edebilirsiniz :)

Umarım Tuğba'mın hoşuna gider umarım memurlar da yapar umarım hepiniz denersiniz :)

Takipte kalın bu akşam çekilişimiz başlayacak üye olup katılabilirsiniz :)
Hoşçakalın..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Blog Çekilişi: BirOje'de Çekiliş vaar!

Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser İncelemesi