Havyar oje ile tırnaklara bahar geldi

Bahar sadece mevsime değil tırnaklara da geldi!
Hemen en sevdiğiniz rengarenk ojeleri alın ve tırnaklarınızı süslemeye başlayın.

Ben bu konsept için çiçekleri kullanmak istedim, tabii siz kelebek böcek gökkuşağı aklınıza ne gelirse
yapabilirsiniz bu tırnaklarda tek fark havyar oje de kullanmış olmam nasıl mı?


Öncelikle ve her zaman olduğu gibi kendime bir baz oje belirledim ve plus quartz flormar beyaz ojeden yana tercihimi yaptım çabuk kuruyor olması benim için ideal. Çiçeklerimi clarie's'in mini mat ojelerinden yapmak istedim onlarda aşırı çabuk kuruyorlar. Avon nail dot pen de bana çiçekleri yapma konusunda yardımcı oldu eğer sizde bu kalemden yok ise toplu iğnenin arka tarafıyla da noktacıklarınızı oluşturabilirsiniz :)
Her bir minik çiçek için dört adet nokta koyup ortasına havyar ojenizin minik boncuklarından yerleştiriyorsunuz.
Daha sonrasında ve yine her zamanki gibi ojenizin üzerine cilanızı 
sürüp nailart'ınızı tamamlıyorsunuz, hem eğlenceli hem de pratik olan bu oje desenini sizde deneyin :)








Takipte kalın, hoşçakalın :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Elf Make Up Mist & Set Sprey İncelemesi (elf makyaj sabitleyici sprey)

Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser İncelemesi