Kuş Tüyü Desenli Tırnak

23 Nisan aşkına kuş tüyü desenli tırnak yaptım :)
Bu desen minik detaylı biraz uğraştırabilir ama yapabileceğimizden eminim :)
Malzeme olarak sevdiğiniz rengarenk ojeleriniz ve çok ince uçlu bir fırça eğer böyle bir fırçanız yok ise toplu iğnenin iğne tarafını da kullanabilirsiniz ancak biraz zorlanabilirsiniz.

Benim kullanmış olduğum fırça resimdeki şekilde eğer bu fırçalardan edinmek istiyorsanız size sağlayabilirim :)
15'li fırça seti halinde ihtiyaç duyduğunuz tüm boyutlar mevcut merak ederseniz yorum bırakabilirsiniz :)

Öncelikli olarak baz ojemizi seçiyoruz ben bu rengi pembe olarak belirledim ancak çok uçuk bir toz pembe. Ojemin markası h&m pink set halinde satılıyor bir de simi var ancak bu desenleme de ona ihtiyacım yok, ojemin iyice kurumasını bekliyorum ve çizime başlıyorum.



Tüy desenimizi çizerken ilk önce küçük bir çizgi çekiyoruz hat şeklinde daha sonra iki yanına minik minik çizgiler çekerek tüyümüzü elde ediyoruz. Tüm renklerde aynı uygulamayı yapıyoruz, hepsini tamamladıktan sonra son kat ojenizi sürerek kuş tüyleri elde edebilirsiniz :)



Benim tırnaklarım bu şekilde umarım beğenirsiniz.
Takipte kalın, hoşçakalın :)










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Sulu Boya Görünümlü Tırnak Deseni

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?