Leopar tırnaklar



Hafta sonu için tırnaklar hazır.
Üstelik evde bulabileceğiniz malzemeler ile!!
Şimdi kendinize bir toplu iğne, birkaç kürdan ve sevdiğiniz ojeleri alıp uygulamaya gelin :)

Ben uygulama yapmak için bu renkleri seçtim tabana rimmel ile uygulama yaptım, leoparlarımı flormar pembe ile kontür için de flormar siyah ojemi seçtim ve cila yine supershine!








ben toplu iğne kullanmadım bunun için gerekli aletim vardı.
Taban ojenizin üzerine uygulayacağınız rengi bir zemine damlatın, ben zemin için parfüm kutularının teneke kapağını kullanıyorum uygulamayı bitirdikten sonra aseton ile silinebiliyor :)

Zemine damlattığınız rengi toplu iğnemizin arka tarafı ile alıp tırnaklarımıza sürüyoruz büyük noktalar şeklinde uyguluyoruz.










Sol resimde olduğu gibi tüm tırnağımıza uygulayıp kurumasını bekliyoruz.





Veeeee.
Tırnağınızın üzerine güçlü bir cila sürmeyi unutmayın, ben hafta sonuna hazırım sizde hazırlanın ve takipte kalın :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Clinique Kirpik Bazı ve Belirginlik Veren Maskara

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?