Loreal, Maybelline, Amway, Avon, Essence Maskara incelemesi

Herkese merhabalar, umarım herkes mutlu bir pazar günü geçiriyordur. J Hafta sonunun verdiği mutlulukla birlikte yarının Pazartesi oluşunun verdiği bir burukluk yaşıyorum sanırım. Amaaa, miskinlik yok diyerek, hemen dedim ki; sizlere vazgeçilmezimiz olan maskaralardan bahsedeyim J


Maskaralar her bayanın olduğu gibi benim de olmazsa olmazım, hiç makyaj yapmayacaksam bile bir maskara sürmeden olmaz diyenlerdenim. Fakat uzun kirpiklere sahip değilim orta uzunlukta ve orta yoğunlukta kirpiklerim var. Ortalama diyebilirim yani J

Fakat her kadının arzusu olan uzun kirpikler benim de hayallerimi süslediği için bugüne kadar birçok maskara kullandım. Ama hayallerimin maskarasıyla henüz tanışmadım. Neyse ben lafı çok uzatmadan, şu an elimde olan bir kaç maskaradan bahsedeceğim sizlere.


İlk olarak Essence Get Big Lashes Volume Boots ile başlayalım. Essence’in bu maskarası kenarlardan ortaya doğru tombullaşan kıl fırçaya sahip bir maskara. Günlük kullanım için ortalama sonuçlar verse de benim gibi orta halli kirpikleriniz varsa ve kirpiklerinizin ben buradayım demesini istiyorsanız işinizi pek görmeyecektir. Ben genelde bu maskarayı kullandıktan sonra üstüne başka bir maskarayla destek veriyorum. Fakat doğal sonuçlar istiyorsanız ve ben hafif bir efekt istiyorum diyorsanız, biraz belirginleştirmesi yeter diyorsanız fiyat olarak da çok uygun olan bu ürünü edinebilirsiniz.


İkinci Maskaramız ise yine yine Essence Get Big Lashes serisinin triple 3 black maskarası. Bu maskarayı Volume Boots’a göre çok daha sevdim diyebilirim. Kirpikleri belirginleştiriyor, güzel bir dolgunluk veriyor. Tabi ki yine benim kirpiklerimi öyle aman aman bir belirginliğe ulaştırmasa da bu fiyatta bir ürün için bence güzel bir sonuç veriyor. Günlük kullanım için uygun bir ürün.


Üçüncü maskaramız ise Maybelline Rocket maskara. Ben bu maskarayı ciddi anlamda seviyorum. Kirpiklerimi kıvırıyor çok güzel bir dolgunluk veriyor. Öyle çok uzattığını söyleyemem ama kıvırma ve dolgunluk işini benim kirpiklerim üzerinde güzel uyguluyor. Ambalajı eskidiği için kusura bakmayın J Yenisini henüz edinemediğim için bitmek üzere olan bu maskaramın fotoğrafını koydum.


Dördüncü maskaramız ise çok yazılan çok çizilen çok konuşulan Avon Mega Effect maskara. Bu maskara o kadar çok yazıldı çizildi ki. Farkındayım okumaktan sıkıldınız ama yazılıp çizilmeyi de hak eden bir ürün. Bu ürünü Avon yollamıştı bana, kullanımı alışınca çok rahat, verdiği sonuç çok güzel, kirpiklerde yapışma akma kokma yaşamıyorsunuz. Çok güzel bir dolgunluk veriyor. Açıkçası ilk çıktığında hiç böyle bir beklentim yoktu. Fiyatına göre, performansını iyi buluyorum. İndirime girdiğinde gönül rahatlığıyla alıp deneyin derim J


Beşinci maskaramız Loreal Telescopic Maskara. Bu maskarayı ben Gratis’te çalışırken, bakım koçumuz şiddetle tavsiye ettiği için almıştım. Maskara uzatma konusunda evet çok başarılı, dolgun ama kısa/orta kirpikleriniz var ve sadece uzatma istiyorsanız hayallerinizdeki kirpikleri size verebilir, fakat kirpikleriniz yoğun değilse, maskaradan beklentiniz öncelikle yoğunluksa hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. Ben altına muhakkak dolgunlaştırıcı bir maskara kullanıyorum. Bu şekilde kullandığımda gayet memnun kalıyorum. Fakat altında dolgunlaştırıcı bir maskara bile olsa iki kat sürüm istiyor. 


Altıncı maskaramız Loreal Volume Million Lashes Noir Excess. Şu an gözdem olan maskaram diyebilirim. Verdiği yoğunluğu dolgunluğu gerçekten çok seviyorum. Siyahlığı çok güzel. Kirpiklerimi çok güzel belirginleştiriyor, hacim veriyor uzatıyor. Tek sıkıntısı kirpiklerimi yapıştırma riskinin bulunması. Sürdükten sonra tarıyorum ben genelde ki tek tek görünüme sahip olsun diye. Ama onun dışında bugüne kadar kullandığım en iyi maskaralardan diyebilirim. Ama yine de insanoğlu doyumsuz, daha iyisini arıyorum J


Vee son olarak Amway Artistry Length & Definition Maskara. İnce fırçalara karşı aslında ön yargım var ama bu maskara bu önyargımı kırdı. Kirpiklerimi kesinlikle yapıştırmadı, gün içinde akmadı gözaltıma dökülmedi. Bana garip gelen temizlenirken maskaranın kirpikten parça parça şekilde çıkması. Alışkın olmadığından mıdır nedir bilemedim hoşlanmadım bu durumdan. Maskaranın kullanım şeklinde makyaj temizleyici kullanmadan ılık suyla çıkarılabileceği yazıyor. Ama ben bu yöntem kirpiklerime zarar verirse diyerek, makyaj temizleyici desteğiyle temizledim. Önerdiğim bir ürün fakat fiyat olarak biraz pahalı olduğu ve Amway ürünlerini sadece satış temsilcilerinden edinebileceğiniz için biraz arka planda kalmış bir maskara olduğunu düşünüyorum.

Ahh biliyorum çok uzun bir yazı oldu ama sizlere elimdeki maskaraları tanıtarak, bir parça bile olsa fikir sahibi edebildiysem ne mutlu bana J Sizi yordum ama yakında gelecek olan güzel bir çekilişle bunu telafi edeceğimizi düşünüyorum...

Bana önereceğiniz bir maskara varsa paylaşmanızı rica ediyorum..

Mutlu kalın, güzel kalın, takipte kalın.. J

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Clinique Kirpik Bazı ve Belirginlik Veren Maskara

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?