Vanilya club nisan 2014 kutusu

Nisan ayı vanilya kutum!
İki aydır vanilya club üyeliğimi dondurmayı düşünüyorum,
aldığım ürünlerin bazıları çok işe yarar oluyor ama genel olarak kutu performansını
son iki aydır çok düşük buluyorum.
Son bir şans daha vereceğim eğer mayıs ayı itibari ile de memnun kalmaz isem beni kayıp edecekler
ne yazık ki :(
Kutu incelemesine başlayalım madem

Kutu yine aylardır gelen aynı kutu hep değişir diye umuyorum ama 6 aydır bir değişiklik göremiyorum :(










Lip gloss sevmem zaten dudaklarım da çok güzel
değil. Kutuda lcn lip gloss vardı.
Bu lip gloss'u sanırım hediye edeceğim kokusu güzel
ama kullanmayacağım için denemedim instagram takipçilerime
ya da blog takipçilerime hediye edebilirim :)






          Refectooil Profesyonel Kaş Kirpik Boyası

Bunlar kaş kirpik boyası
beyazları kapatmak, renk kırmak, ışıltı katmak için ideal olduğu söyleniyor. Bu boyaları deneyeceğim kaşları bir ton kırmak bakışları yumuşatır :) uygulamasını yaptıktan sonra buradan sizlerle paylaşırım.




Sürme kullanmıyorum pek benim sürebileceğim tarzda bir şey değil. Eğer bir 
Betty Boop ürünü göndereceklerse bunun oje çıkartıcı mendil olmasını isterdim.
Sanırım bu üründe çekiliş hediyesi olacak :)







Ve son olarak....


Kutu içerisinde beni çok mutlu eden nuxe ürünlerinin olduğu bu kit idi.
Kit içerisinde soldan sağa gül yaprağı makyaj temizleme suyu ,
nemlendirici ve yorgunluk giderici bakım kremi,
24 saat nemlendirici vücut sütü.
Temizleme suyu alkol ve paraben içermiyor bu ürünün büyük boyunu almayı düşünüyordum
bu ufaklıktan memnun kalırsam alınacaklar listemde olacak, 
bakım kremi ise tüm cilt tipleri için uygun kokusu doğal ve ciltte yapışkan ya da yağlı bir his bırakmıyor,
nemlendirici vücut sütü yine tüm cilt tipleri ile uyumlu buğday, tatlı badem, portakal çiçeği özü
ve ayçiçeği yağları içermekte yine yapışkan bir his bırakmayan ve çiçeksi kokan bir ürün,
cildinizi inanılmaz yumuşatıyor ve bunu sürdükten saniyeler sonra gerçekleştiriyor ve yine
bu ufaklık da bittikten sonra alınacaklar listesine girecek.
Bu ay ki vanilya kutu bu şekilde nuxe ürünleri sayesinde 1 ay daha üyelikten 
çıkmayacağım. 
Takipte kalın, hoşçakalın :)







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Blog Çekilişi: BirOje'de Çekiliş vaar!

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..