Sephora Supreme Makyaj Temizleme Köpüğü

     Haftanın ilk günü pazartesinden herkese merhabalar J Umarım ki sendromsuz bir haftaya başlamışsınızdır. Bugün size çok severek kullandığım bir cilt bakım ürününden bahsedeceğim. Sephora supreme makyaj temizleme köpüğü.




     Bloglarda çok yazılan, genel olarak beğeniler alan bir ürün ve bence bu beğeniyi kesinlikle hakediyor. Makyaj temizleme konusunda ben çok başarılı buluyorum. Köpük formlu yapısı zaten benim için çok kullanışlı. Ve köpük olması temizleme işlemini daha eğlenceli bir hale dönüştürüyor J

     İçerisinde paraben ve sülfat yok. Alkol içeriyor olmasından dolayı birkaç cilt bakım uzmanı önermedi aslında bu ürünü ama cildim hassas olmasına rağmen cildimde herhangi bir reaksiyon yaşamadım. Çok hafif güzel bir kokusu ve makul denecek bir fiyatı var. Ürünü alalı 2 ayı geçmesine rağmen henüz bitmedi. Bazı bloglarda çabuk bittiğini yazmışlar ama ben henüz bitiremedim J

     Henüz denemediyseniz ve Sephora’ya yolunuz düşerse almanızı öneririm. Ürün 150ml ve fiyatı 24,90.

    Mutlu bir hafta geçirmeniz dileğiyle. Takipte kalıın J





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser İncelemesi

Avon Clear Skin Pore Penetrating (avon siyah maske)

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..