Kendin Yap: Dudak Balmı Nasıl Yapılır ?

Eveeet önceki postumda da belirttiğim gibi dudak balmı yapılışını anlatacağım şimdi sizlere. Dudaklarınız kuruyor çatlıyor, ya da istediğiniz renklerde dudak balmı bulamıyor, ve ya renk renk ve çeşitli kokularda lip balm yapmak istiyorsanız, hemen işe koyulalım. Ufacık maliyetli bu dudak balmlarını çok seveceksiniizz :)


Hemmen geçelim malzemelerimize:
- Vazelin
- Dilediğiniz renk ruj yada rujlar
- Kokusunu beğendiğiniz bir aroma veya yağ
İşte malzemeler bu kadar :) 


Geldik yapılışına. Hemmen bir cezveye su koyuyorsunuz üzerine bir çay tabağı veya minik cam kase koyarak vazelininizi ve rujunuzdan aldığınız azıcık parçayı, bu kasenn içine koyuyorunuz. Ben avonun testerini ve rengini çok sevdiğim ama fazla yoğun olduğu için pek kullanamadığım pembe rujumdan bir miktar alarak karıştırdım. Çok sevimli hafif renk veren bir balm oldu. Benim vazelinim papatya kokulu, fakat içerisine rom aroması da koydum. Bu Dr. Outker'in aroması, rom aromasının kokusunu çok seviyorum, elimde de fazlacana varken hemen kullandım. Dr. Outkerin vanilya, limon, acı badem aromaları da var, ya da portakal yağı, lavanta yağı, menekşe yağı vb. gibi yağları da kullanabilirsiniz. Yağlar hem koku verecek hemde ekstra nemlendirme sağlayacaktır. Elimde yağ bulunmadığı için ben tercihimi aromadan yana kullandım. 



Tüm malzemeleri kaseye alıp erittikten sonra minik kabımıza alıyoruz ve 3-5 dakika buz dolabında bekletiyoruz. 

Veee dudak balmımız hazıır. İyi günlerde kullanıın !


Umarım beğenmişsinizdir. Merak ettiğiniz, sormak itediğiniz eklemek istediğiniz her şey için alttaki kutucuk ve biz sizi sevgiyle bekliyoruz. Mutlu kalın, takipte kalın




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser İncelemesi