Avon Makeup Setting Spray / Avon Makyaj Sabitleme Spreyi

Merhabalar bu güzel pazarın 2. yazısıyla karşınızdayım. E yazmayalı uzun zaman olunca ardaki açığı kapamak için biraz fazla uğraşmam gerekiyor. Ve ben de bu açığı kapatmak yolunda hemmen hızlı bir adım atıyorum.

Şimdi size tanıtacağım ürün Avon makeup setting spray, yani makyaj sabitleme spreyi.
Makyaj sabitleme diyince, bir çoğumuzun aklına fix + geliyor. Evet avon da fix + göreviyle bu ürünü üretmiş. Bakalım nasıl bir ürünmüş ?


Öncelikle ambalajı çok sade ve basit. Siyah fakat transparan. Bu şekilde ürünün ne kadar kaldığını görebiliyorsunuz, sallayarak ışığa tutarak ne kadar kaldı ki derdine girmiyorsunuz :) Fakat şık bir ambalaja sahip de diyemeyeceğim.  Gayet basit sprey ambalajına sahip. Ürün 125ml.

2. olarak da birçok kişinin takılabileceği bir kokuya geleceğim. Koku. Ürünün kötü bir kokusu yok fakat, güzel bir kokusu olduğunu kesinlikle söyleyemem. Bence belirgin bir alkol kokusu var. Zaten içindekilere bakarsanız da üründe alkol belirgin bir yoğunlukta. Bu nedenle yüzüme kullanmakta biraz çekindim. Çünkü benim cildim hassas ve alkole bazen tepki verebiliyor. Bu nedenle özellikle toniklerimde alkolsüzlükten yana olmam gerekiyor. Fakat bu demek değildir ki ben ürünü yüzüme kullanmayacağım :) Yüzüme, gözüme ilk kullandığımda reaksiyon gösteren bi çok ürüne 2. hatta 3. ve 4. şans veren biri olduğum için, illaki bu ürüne de şans vereceğim. Fakat gerek yaz aylarında olmamız, gerek de benim fondotenleri uzaktan sevmem dolayısı ile, yüz makyajımda henüz deneme fırsatı bulamadım. Fakat denediğimde derhal yazacağım :)


Peki Kübra sen bu ürünü makyajını sabitlemek için kullanmadın da ne için kullandın ? derseniz, farlarımda kullandım ve sonuçtan da gayet memnun kaldım. Hatta fotoğrafladım ve sizin görüşünüze sunuyorum. Balm jovi paletimden mat mürdüm rengi olan moderato rengini kullandım.


Ürünü spreyli ve spreysiz elime sürdükten sonra, üzerinden elimle 5-6 defa silme hareketleriyle geçtim. Yani gün içinde gözünüzden farın uçma derecesini göstermeye çalıştım.  Ve sonuç bence gayet güzel :)


Fiyatı 10lira civarında bir ürün ve bu fiyat için bence işlevini en azından benim deneyimlediğim konuda yerine getiriyor. Ben sevdim. Biterse alırım da fakat bu ürün o kadar uzun süre gider ki bana, ne zaman biter inanın bilmiyorum :) 

Eğer avon ürünlerine ulaşabiliyorsanız, denemenizi önereceğim bir ürün kendileri. Sizin de bu ürün hakkında yorumlarınız, eklemek veya sormak istedikleriniz varsa alttaki yorum kutucuğu ve biz sizleri sevgiyle bekliyoruz.

Mutlu musmutlu pazarlarınız olsun.
Kendinize güzel bakın.
Hoçcakalın.
Takipte kalın.  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Sulu Boya Görünümlü Tırnak Deseni

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?