Candy Crush ( Şeker Desenli Tırnak )

Ve bayram kapımıza dayanmışken sizle bayram boyunca belki son paylaşımım ile karşınızdayım.
Malum şeker bayramı ve şeker bayramına rengarenk şeker gibi tırnaklar yakışır diyerek ojelerimi aldım size anlatıma koştum :)
Bu nail artta milyonların sevdiği candy crush oyunundan ilham aldım yeni bölümler çıktımı bilmiyorum ben birazcık bitirdim de oyunu :)
Efendim rengarenk ojelerinizi kapın gelin başlıyoruz..
Ojelerim de yine candy crush oyununa atıfta bulunan rimmel sweetie crush koleksiyonu ve koleksiyonda kırmızı olmadığından yine aynı sayılabilecek formda flormar passionate dots.
Rengarenk ojelerimizin dışında iki adet baz ojemiz var biri yine flormar beyaz ojem 006 plus quartz diğeri ise çikolata topum için gerekli olan kahverengim golden rose fantastic 179.
Yüzük parmağınız hariç tüm tırnaklarınızı beyaz rengimize yüzük parmağındaki tırnağımızı ise çikolata rengimize boyayıp iyice kurumasını bekliyoruz...
Ojelerimiz iyice kuruduktan sonra tırnak bandı uyguluyoruz sanırım gratis ve watsonslarda var bu bantlardan yoksa bulamıyorsanız ben size edinirim, yorum yazarak almak istediğinizi belirtmeniz yeterli..
Tırnak bandımızı ortalayıp dikey ve yatay şekilde tırnağımızın üzerine yapıştırıyoruz..
Sonra üzerine istediğiniz rengi uyguluyorsunuz ben baş parmağım için kırmızı rengi uyguladım.
Püf nokta bandı çok yapıştırmıyoruz ek bilgi ise üzerine sürdüğümüz oje kurumadan tırnak bantlarını söküyoruz..


Sonra mı sonrası size kalmış çünkü desenleme işimiz bitti :)
Şimdi keyfini çıkarabilirsiniz..

Herkese mutlu bayramlar..
Umarım beğenirsiniz hoşçakalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Sulu Boya Görünümlü Tırnak Deseni

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?