Clinique Superprimer Makyaj Bazı İncelemesi

Bazlar hakkında bir yazı yazmayalı epey olmuş bende en son aldığım bazı kullandıktan sonra yorumlamak istedim :)
Bugünkü konuğumuz ise clinique'den superprimer universal face primer.
İsmi uzun anlatımı kısa :)


















Arkadaş resimde görüdüğünüz üzere (kutusu çok şirindi atmışım :/)
30ml'lik boyutta satılıyor ben clinique online sitesinden aldım şuan güncel fiyatı 95tl. Ancak kaça aldığımı hatırlamıyorum.
Gelelim ürünün özelliklerine öncelikle ürün yağsız bir formüle sahip bu yüzden az yağlı cildiniz var ise kullanabilirsiniz, gözenek ve ince çizgilerin anında görünümünü azalttığı ürün bilgisinde mevcut ancak böyle bir özelliği yok gözle görülür bir yok etme sağlamadı. Mat görünümü önlediği söyleniyor doğrudur ona da ayrıca değineceğim.
Ürünün kapatıcı bir özelliği yok ancak aydınlatma açısından gayet başarılı, kalıcılığı oldukça iyi ciltte herhangi bir kuruma yapmıyor yumuşacık ve kadife gibi bir cilt istiyorsanız almanızı tavsiye ederim.
 Yapısı oldukça homojen sağdaki resimde üzerine pudra uyguladım ben genel olarak yaz makyajı için bu şekilde kullanım sağlıyorum.
Yüzünüzü yapış yapış yapmıyor bir baby skin değil :)
Gelelim benim sorunlarıma...
Cildim yağlı karma ama T bölgem özellikle yaz aylarında aşırının aşırısı bir yağlanma yapıyor bu ürün aslında matlık vermediği için yağ dengelemesini sağlayamayacağını göz önüne almalıydım ancak bilemeden olmuş :)
Sorun şu ki herşeyiyle iyi olan bu baz benim burnumdan yağ fışkırmasına burnumun gün ışığında fener gibi parlamasına sebep olmakta yani yanımda pudramı taşıyıp saatte bir burnumu pudralasam bana mısın demez yer de yer :)
Gerekmedikçe kullanmamaya dikkat ettiğim bir ürün yerine yenisini almadan da zor durumda kalmadıkça kullanmayı pek düşünmüyorum..
Cilt tipiniz benimki gibiyse tavsiye etmem ancak kuru bir cilde sahipseniz gönül rahatlığı ile alabilirsiniz nohut kadar sürdüğünüzde tüm yüzünüzü kaplıyor bereketlide :)
Benim yorumlamam bu kadar clinique üzerinden aldığım başka ürünlerde var onlar hakkında da en kısa zamanda başka bir yazı yazacağım..
Herhangi bir soru olur ise yorum kutucuğunu yakabilirsiniz :)
Takipte kalın,  Hoşçakalın..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Elf Make Up Mist & Set Sprey İncelemesi (elf makyaj sabitleyici sprey)

Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser İncelemesi