Flormar Advice Cilt Bakımı Seti

Herkese merhabalaaar. Umarim guzel bir gun geciriyorsunuzdur. Dis agrisiyla bogustugum icin ben yine blogla ilgilenemiyorum ne yazikki :( 


Bugun size Flormar'in cilt bakim setinden bahsedicem. Flormar her alisveriste bu minik seti hediye gonderiyordu. Denemek için güzel bir set olmuş. Bendeki karma-yagli ciltler icin, bir de bunun kuru ciltler icin olani var. 


Urunler mini boy, kullandigim urunleri birakip bu urunleri kullandim. 3-4gun kullandiktan sonra da biraktim. Cunku bende yogun bi sivilce problemi yaratti. Evet urun degisimlerinde sivilce problemi yasanmasi normal fakat ciddi ciddi yogun sivilce cikinca hemen biraktim. 


Temizleme jelinin icinde minik ve az miktarda tanecikler var. Temizleme jelinin icinde tanecik olunca, hergun kullanima musait olmuyor. Cunku var olan sivilceleri patlatarak artmasina sebep oluyor. Hadi peeling olarak olarak kullanayim dersem de tanecikleri cok yetersiz.

Tonikten bahsedecek olursak, iceriginde mentol yok yani cildinizi yakmiyor. Cok mukemmel bi tonik diyemem fakat kotu diyebilecegim bi tonik de degil.

Nemlendiricisine gelirsek iste benim icin en sorunlu kisim da bu oldu. Nemlendiricinin kokusu tam bir oyun hamuru. Kivami da biraz yogun. Yani nemlendiriciyi surdukten sonra emilimi cabuk olmuyor. Yapis yapis bir his birakiyor. Bu nedenle ben gercekten nemlendiriciyi hic sevmedim. 


Goz makyaj temizleyicisine gelirsek, temizleyici gercekten guzel temizliyor. Goz makyajini tamamen arindiriyor. Fakat temizledikten sonraki yagli kalinti cok rahatsiz edici. Ben goz makyajimi zaten bioderma ile temizledikten sonra da, yuzumu mutlaka yikiyorum . Fakat yine de o yagli histen pek memnun kaldigimi soyleyemeyecegim.


Ne yazikki bu setteki yorumlarim pek iyi olmadi benim. Ozellikle sivilce yapmasindan sonra direk kullanmayi biraktim zaten. Baya olumsuzluklarla dolu bi yazi oldu sanirim ama, bu set benim icin sinifta kaldi.


Siz de bu urunleri kullandiysaniz yorumlarinizi, goruslerinizi bizimle paylasin.

Guzelliklerle dolu gunler sizin olsun. Kendinize guzel bakin.
Hoscakaliinn.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Sulu Boya Görünümlü Tırnak Deseni

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?