Temmuz Ayı Bitenler

Uzun zamandır size bitenler yazısı yazmak istiyordum herşeyin çerini çöpünü toplayıp biriktirdim ancak, bir türlü oturup yazamadım :(
Neyse ki bu ay bu döngüyü kırdım ve bloğumun ilk bitenler yazısı ile karşınızdayım....
İlk ürünüm gliss saç kremi, sıvılaştırılmış keratin içeren bir krem bu çok yıpranmış ya da kurumuş saçlar için onarıcı teknolojiye sahip olduğu söyleniyor benim için tek yararı kolay tarama sağlaması :)
saçlarımda ekstra bir canlılık bir onarılma hissi ya da görüntüsü görmedim sadece saçlarınız çok dolaşıyorsa bu krem tavsiyemdir.
Bu ay bitti yenisi bu serinin farklı bir kremi olacak ancak aynısından bir daha almayacağım :)



Saç kremlerinden devam edersek eğer sırada loreal elseve arginine direnç var.
Saçlarım ince telli zayıf strese bağlı zaman zaman dökülme mevcut bu kremi de yine bakım yapsın güçlendirsin diye aldım malum reklamlarında jeniffer lopez'in saçından tutup çekiyorlar bir tek tel dökülmüyor benim için ise fiyasko :(
Sadece kokusu beni benden alıyor yumuşatıyor ancak kepek yapıyor yağlı saçlarım olduğu için ancak 1 gün hatta yarım gün temiz kalıyor saçlarım bu kremi bitirene kadar çok uğraştım sonuna kadar şans tanıdım ama ııh olmamış :/




Banyo ürünlerinden devam edersek bu ay biten çok bereketli olan banyo köpüğüm gratisten.
Perfect Purity amerikadan ithal bir köpük yabani orkide kokulu kokusu çok güzel köpürmesi de gayet iyi.
Kokusu kalıcı değil banyodan çıktığınızda efil efil kokmuyorsunuz eksi yanı bu benim için onun dışında indirimde yakalarsanız kaçırmayın derim :)








Bir diğer ürünümüz yine gratisten olan Dirty Works den body scrub.
Body scrub nedir derseniz kısaca vücut peelingi diyebilirim.
Ölü hücreyi temizler, kıl dönmesi batıkları önler, ayrıca cildinizi nemlendirir peki dirty works'un bu özellikleri var mı?
Efendim öncelikle temizlemesini sevdim kokusu güzel ama yine kalıcı değil nemlendirmesi de öyle aman aman değil sadece güzelce çizebilirsiniz vücudunuzu :)
Alır mıyım tekrar? tabii ki :)






Peelinglerden devam edersek sırada clinique'in 7 day scrub cream'
 bulunuyor.
Ürünün vaadi pürüzlü görünümünü azalttığı, nemlendirici için cildi en temiz duruma getirdiği ve ölü deriyi temizlediği.
Evet hepsini yapıyor ancak çok hassas bir cildiniz varsa kızarıklık bırakıyor.
Temizlemesi oldukça iyi bittiği için tekrar alınacak :)





Veee bittiği için beni kahırlara sürükleyen parfümüm lancome tresor midnight rose..
İçeriğinde yasemin, gül, taze kuş üzümü, sedir özü, vanilya ve misk notaları mevcut bana şekerli baharatlı bir koku gibi geliyor kokladıkça koklayasım geliyor şuan lidyana.com'da 89 tl üstelik mini hediyeleriyle tavsiye ederim hatta yarın bir tane de kendime sipariş vereceğim:)



Bu ayın bitenleri bu şekilde.
Takipte kalın, hoşçakalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Blog Çekilişi: BirOje'de Çekiliş vaar!

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..