Elf Make Up Mist & Set Sprey İncelemesi (elf makyaj sabitleyici sprey)

Merhaba bugün size daha önce aldığım ancak yeni tanıtma fırsatı elde ettiğim elf'in makyaj sabitleyicisinden bahsetmek istiyorum :)
Malum onca emek verip yaptığımız makyajımızın biranda uçup gitmesini istemiyoruz.

Uzuuun bir günün ya da gecenin sonunda aynı kalmasını istiyoruz bunu da iyi makyaj malzemeleri ve iyi yardımcılarla tamamlayabiliriz :)
Burada makyaj sabitleyicilere epey bir pay düşüyor tabii..
Bloğumun konuğu Amerika'dan gelen elf make up mist and set sprey..


İçeriğinde aloe vera salatalık  ve yeşil çay bulunuyor ayrıca A, C ve E vitamini içeriyor alkol olmadığı söyleniyor besleyici ve nemlendirici bir ürün.
İlk sıktığınızda yapışkanlık hissi yaratıyor ancak kuruduktan sonra bu his uçup gidiyor :)
Mac fix kullanan biri olarak kokusunu beğenmedim yani bir kokusu var mı yok mu anlayamadım fazla duru su gibi sıvı bir yapıda. 
Çok aman aman bir ürün değil ancak far üzerinde ıslak kullanımda yarattığı etkiyi görebilmeniz için Balm jovi paletimden bir kaç far ile deneme yaptım..



Soldaki resimde sprey sıkmadan farları denedim..
Sağdaki resimde ise ıslak kullanım mevcut yani spreyi fırçama sıkıp o şekilde sürdüm..









Dayanıklılığını ölçmek için ise elimle farları sildim..
Kolumun yukarı da kalan kısmı spreysiz farlar aşağıda kalan kısmı ise spreyli olanlar...



Bu resimde sprey sıktığım farların yakın çekimi..




















Ürün 60ml'lik şişe de satışa sunulmakta almak isterseniz e.l.f cosmetics ingiltere'de olanı Türkiyeye gönderim yapıyor..
İngiltere'de ki satış sitesinde tl ile 15 lira gibi bir fiyat ben Amerikadan çok çok daha ucuza aldım :)
Benim kullanımım sadece far için değil makyaj olan yüzüme de uyguladım bir bozulma olmadı akmadı kokmadı :)
Ürün hakkında yorumlarım bu şekilde :)
Takipte kalın, hoşçakalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Blog Çekilişi: BirOje'de Çekiliş vaar!

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..