Real Tecniques Fondöten Fırçası /Real Techniques Foundation Brush

Haftanın son gününden merhaba
kafama koyduğum yazıları tek tek yazmaya devam ediyorum ki en acilinden bilgi olsun diye size bu fırçayı anlatmak istedim...

Fırçamız bu biliyorsunuz ki artık Türkiye'de watsonslarda satışı var ve belirli zamanlarda sürekli indirime giriyor genel olarak rt fırçaların hepsi güzel hatta kullanmaya kıyamadıklarım var onları da daha sonra anlatacağım ama bu fondöten fırçası yok mu...?
Fırça antibakteriyel kıllardan oluşuyor rt fırçaların genel özellikleri başında bu var zaten  verev bir yapıya sahip bu fırça fondöteni en ulaşılmayan bölgelere uygulamayı vaad ediyor..
Ancak gerçekten vaad ediyor ki uygulamada sıfır..
Bu fırça sıvı fondöteni emiyor yüzünüze sürerken cilde yedirmiyor aksine fırça izi bırakıyor.
Fondöteni emdiği için de ne yazık ki benim açımdan sınıfta kalması için yeterli.
Fırça normal fiyatı ile 45tl indirimde olduğunda fiyatlar değişebiliyor ben kozmela.com sitesinden satın aldım sanırım sürekli indirimde bu fırçalar ne zaman gitsem uygun fiyatlı 22,5 tl kozmela'daki fiyatı.
Hakketmiyor bu ürünü almayı düşünüyorsanız ecotools fondöten fırçası alın daha iyi iş görür eminim.
Real tecniquesten fırça almayın demiyorum tabii allık fırçası, setting brush stippling brush alınası ancak size tavsiyem bu ürünü alacağınıza saydıklarımı alın memnun kalacaksınız.
Ben bu fırçayla ne mi yapıyorum artık fondöten sürmüyorum..

Cildime yedirmesine gerek kalmadığı sudocrem'i sürüyorum, bazen maskelerimi bu fırça ile uyguluyorum ama fondötenimi bu fırça ile ziyan etmiyorum :)
Umarım yardımcı olabilmişimdir :)
Takipte kalın, Hoşçakalın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Blog Çekilişi: BirOje'de Çekiliş vaar!