Üzüm Deseni Videolu Anlatım

Eylül sonbaharın gelişidir artık kışın hazırlıklarının son raddesidir geçiş kapısıdır benim ay'ımdır!!
Eylül bağbozumudur aynı salkımda ayrı iki üzümün şarap olası sirke olası gelir :D
Ama biz üzümleri ayırmıyoruz tırnaklarımıza desen yapıyoruz :)

Ojelerim bunlar :)
Avon midnight green, flormar spring&summer 447 beyaz ojem ve tırnak cilam 1 adet dotting pen 1 adet ince uçlu fırça her zaman söylediğim gibi dotting pen yoksa tel toka ya da uçlu kalem ince uçlu fırçanız yoksa eyeliner fırçasını kullanabilirsiniz..
Anlatımıma başlıyorum..
Baş parmağımın tırnağına işaret parmağıma ve serçe parmağıma mor ojemi sürdüm orta parmağım ve yüzük parmağıma ise beyaz ojemi sürdüm iyice kurumasını bekledim desen çalışacağım tırnaklarım orta parmağımın ve yüzük parmağımın tırnağı iyice kurumalarını bekledim ve desenlemeye başladım.

Öncelikle ojemi metal kapağıma damlattım dotting pen ile orta parmağıma yan yana 4 adet nokta koydum sonra altına doğru üzüm salkımı oluşturana kadar devam ettim.



İki tırnakta da üzüm salkımını oluşturduktan sonra işlemimiz aydınlatma ile devam edecek :)
Mor ojem ile beyaz ojemi hafif karıştırdık maksadım aynı tondan aydınlatıcı bir renk elde etmek.
Rengimi elde ettikten sonra üzüm taneciklerimin kenarına kontur işlemi uyguluyorum ama tamamına sürmüyoruz yarım ay şeklinde tam bir çerçeve işlemi sağlamıyoruz..








Üzümü çerçeveledik bitti mi şimdi yeşil rengimiz ile asma yaprağı yapıyoruz :)
Asma yaprağını canınız nasıl ister ise o şekilde konumlandırabilirsiniz..















Yaprağı yaptıktan sonra onu da aydınlatmamız lazım yine bir miktar yeşil bir miktar beyaz ojemizi karıştırarak birkaç ton açık bir renk elde ediyoruz.

Daha sonra cilanızı sürerek desenlemenizi tamamlayabilirsiniz :)




Benim üzümlerim böyle oldu :)
Beğendiyseniz yorum bırakabilirsiniz 
Takipte kalın, hoşçakalın...






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Sulu Boya Görünümlü Tırnak Deseni

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?