Clinique Kirpik Bazı ve Belirginlik Veren Maskara

Clinique Lash Building Primer & Lash Doubling Mascara

Haftanın ilk gününden hepinize merhaba...
Pazartesi sendromu yaşayanlar varsa onlara kirpiklerini uzatacak bir yazı vaad ediyorum :)
 Bu maskarayı alalı yaklaşık 4 ay olmuştur belki de daha fazla iyice kullandım ki bitmesine yakın tavsiye edebileyim..
Bulursanız kaçırmayın ben online özel fırsat ile 25'tl ye almıştım..
Öncelikle bu üründe hem baz hem maskara bulunmakta denemeniz içinde size yeterli memnun kalırsanız orjinal boyunu da alabilirsiniz ancak şuan clinique'in kendi sitesinde satışı yok..
Gelelim maskaramızın özelliklerine baz bölümü hem maskaranın etkisini arttırıyor hemde kirpikleri besliyor ve kirpiklerin uzun süre dolgun kalmasını sağlıyor..
Maskara olan bölümü ise öncelikle topaklanmıyor kirpikleri birbirine yapışırmıyor, uzun süre gözünüzde kalıyor baz üzerine uygulandığı içinde oldukça kalın gösteriyor..
Ürünle ilgili uygulamalarımı da resimledim daha iyi anlayabilmeniz için..
Soldaki resimde kirpiğimin üzerinde hiçbir şey yok..
Öncelikle kirpiklerime bazı uyguladım öyle bolca sürmeyin gerek yok :)







Sağdaki resimde yine baz uyguladığım kirpiklerim var sadece beyaz baz ile dahi uzuyor benimkiler :)




Daha sonra maskara ile kirpik diplerimden uçlara doğru uygulamayı gerçekleştiriyorum, topaklanmaması için ince bir tabaka halinde ancak 1-2 kez uygulayabilirsiniz kirpiklerinizin yoğunluğuna ve uzunluğuna bağlı benim için tek sefer yetiyor... :)
ve...


Resimden de anlayabileceğiniz üzere uzatıyor efendim :)




Benim kirpik uzatıcı maskaram bu daha uzun kirpik isterseniz onunda maskara yazısı yakında gelir :)
Hepinize iyi haftalar dilerim, takipte kalın hoşçakalın...



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Sulu Boya Görünümlü Tırnak Deseni