Avon Stardust Oje İncelemesi / Avon Stardust Nail Enamel Review

Haftanın 2. yazısında tabii ki oje anlatacağım :)
Avonun yeni seri ojelerinden stardust..
Soldaki crystalized pink sağdaki ise silver crystals bu iki rengi de denemek için aldım ve bu ojelere bayıldım..
Öncelikle dokulu bu ojeler sürdükten sonra şu kum efekti veren ojelerde aynı hissi yaratıyorlar 2. katta rengini tam veriyorlar kalıcılıkları ise epey fazla..
Kuruma hızı 1. katta 40 saniye kadar 2. katta ise 1 dakika en fazla yani acayip hızlı kuruyorlar..
Şişesinin güzelliğine de diyecek bir şey yok ancak biraz tuzlu avonun hemen hemen tüm ojeleri zaten piyasa fiyatının çok üstünde bu seri hakkeder mi derseniz evet ben 8,90'a aldım renk skalasında farklı renkler de mevcut pembe severleri, turkuaz mavicileri, kırmızı aşıklarını avon unutmamış :)


Bu kadar anlattım bir de tırnakta duruşunu gösterip yazımı sonlandırayım :)

Silver Crystals'ın tırnakta duruşu böyle..
Benim tavsiyem bu ürünün indirime girmesini bekleyerek en azından 1 adet edinmeniz kenarda dursun..
Hepinize iyi günler haftalr diliyorum..
Takipte kalın, hoşçakalın..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Sulu Boya Görünümlü Tırnak Deseni

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?