Benefit Some Kind-a Gorgeous İncelemesi

Herkese haftasonunun başlangıcından merhaba!
Bu ikindi vakti size daha önce sephoradan edindiğim ve yazısını yazma gereği hissettiğim kısaca gorgeous'tan bahsedeceğim..
Eğer derseniz ki ben fondöten sevmiyorum ama cildimi de kapatan bir ürün istiyorum aynı anda da kızarıklıklarımı kapatsın hafif bir renklendirici olsun mat gibi bitsin yağlı bir yapıya sahip olmasın..
Bu ürün sizin için uygun derim :)

Ürünün ıslak bir görüntüsü var kompakt fondöten olarak anılıyor ancak dediğim gibi mat bir bitişe sahip hatta hafif bir yumuşaklık veriyor kuru ciltler için uygun olmadığını düşünüyorum çünkü yapısı itibari ile yağlı değil ancak gözenekli bir cildiniz varsa gözeneklerin etrafına biraz toplandığını gördüm kendi cildimde o yüzden önce hafif bir baz geçip üzerine uygulayabilirsiniz ya da benim gibi gözaltınıza uygulayabilirsiniz ben mor gözaltlarım için bu ürünü uygun buldum toplanmadı gözeneklerime de dolmadı..
bendeki medium rengi 3 farklı renk seçeneği de mevcut.
Ürünü parmaklarınız yardımıyla ya da fırça yardımıyla uygulayabilirsiniz.
Bendeki orjinal boy olmadığından şuan ki net tutarını bilmiyorum ancak 139 tl civarında olması gerekiyor büyük boyuna bunca para vermeden önce denemenizi ya da benimki gibi minik boyunu almanızı tavsiye ederim.
Bu ürün hakkındaki eyyorlamam bu kadar :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sephora'ya İade Nasıl Yapılmaz..

Kendin Yap: Yüz Temizleme Köpüğü / Köpük Sabun Nasıl yapılır ?

Blog Çekilişi: BirOje'de Çekiliş vaar!